• Start
    • O studiach
    • Co po studiach
    • Zespół
    • Audio/Wideo
    • Kontakt
  • ai@kul.pl
  • +48 81 445 41 37

AI
AI
rekrutacja
  • Start
  • O studiach
  • Co po studiach
  • Zespół
  • Audio/Wideo
  • Kontakt

Blog Left Sidebar

AI > Blog Left Sidebar
4 lipca 2023 Michał Kalisz O kierunku studiów AI, Sztuczna Inteligencja

O sztucznej inteligencji w programie Licencja na życie

O sztucznej inteligencji w rozmowie w Radiu Lublin. Nasz Mistrz prof. dr hab. Piotr Kulicki wraz ze studentami opowiadają o sztucznej...
Read More
30 sierpnia 2022 AI KUL Mistrz radzi, Sztuczna Inteligencja

Synteza AI odkrywa potencjał i prawdziwy przełom

Z prof. Pawłem Garbaczem, Technical Leader’em w MakoLab i pracownikiem Katedry Podstaw Informatyki, Instytutu Filozofii, Wydziału Filozofii, Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego rozmawiamy...
Read More
7 lipca 2022 admin Komputery kwantowe, Mistrz radzi, Sztuczna Inteligencja

Piotr Kulicki i Robert Trypuz o ludzkim umyśle, jego potencjale, inteligencji, medytacji oraz AI (Radio Lublin, Licencja na życie)

Read More
4 lipca 2022 AI KUL O kierunku studiów AI, Sztuczna Inteligencja

Na KUL-u będzie można studiować Sztuczną Inteligencję (Radio Plus)

Katolicki Uniwersytet Lubelski będzie jedyną uczelnią w kraju, gdzie za darmo i po polsku będzie można nauczyć się zawodu przyszłości​ a...
Read More
1 2 3 4 Następne »

Tagi

Cyberpsychologia Głębokie uczenie maszynowe Komputery kwantowe Mistrz radzi O kierunku studiów AI Samochody autonomiczne Sztuczna Inteligencja Uczenie maszynowe

Szukaj

Social media

Kontakt

  • Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin
  • +48 81 445 41 37
  • ai@kul.pl

Szybka nawigacja

  • Start
  • O studiach
  • Co po studiach
  • Zespół
  • Audio/Wideo
  • Kontakt

Najnowsze artykuły

O sztucznej inteligencji w programie Licencja na życie
Synteza AI odkrywa potencjał i prawdziwy przełom
Piotr Kulicki i Robert Trypuz o ludzkim umyśle, jego potencjale, inteligencji, medytacji oraz AI (Radio Lublin, Licencja na życie)

© 2021 AI.KUL.PL. All Rights Reserved.